17 Kasım 2011 Perşembe

Kapanışa doğru: Temkinli kapanış

Üçgen formasyonun akıbeti hakkında halen ciddi oranda belirsizlik var.
Dow Jones malum... dağıtım amacıyla 12.400'lere uzanma çabasında.
Dağıtım evreleri her zaman ters köşe vurmak üzerine kurgulanır.
Kesin düşecek derken yükselen, kesin yükselir derken düşen fiyatlar sıkça görülür.
Bu açıdan da bir belirsizlik var... kapanışı temkinli bir havada yapıyor iç piyasa...

IMKB tarafında çok ciddi bir yara alındı ve 53.275 menzile girdi.
Burada küçük tahtalar ile dikiş tutturmaya çalışıyorum malum.
MGROS 15.00'e uzanmak zorunda kaldı ve zayıf bir görüntü sergiledi.
TTKOM ise desteğini koruyor halen ve yukarı kaçış şansı halen masada.

VOB tarafında çok kısa vadeli bir tepki yükselişi evresi izlenmekte.
Genelde bu ilk deneme bir sabun köpüğü gibi kalır ve başarısız olur.
Bu açıdan 67.400 aşılmadıkça fazla bir şey beklemem...
%50 kısa poz. ile evin yolunu tutuyorum...
67.800'den yaptığım satışın yarısını hedeflere ulaşılınca karlı bir şekilde kapattım, kafam rahat...
STOP seviyeleri takip etmem yeterli...

Dolar kurunda uzun vadeli pivot nokta olan 1.8095 aşıldı ama,
Şu anda kapanışın daha yukarıda olmasına izin çıkmıyor.
Topu yarına attılar... parite adam gibi toparlanmaz ise yarın bir daha zorlanır direnç.
Uzun pozisyon maliyetim 1.7810 ve bu yüzden piyasayı sabırla izleyecek rahatlığa sahibim...

Paritede sabah ilk saatlerde aldığım not isabet kazandı.
Bugün her şey düşerken, paritenin düşmeyeceğini söylemek kolay şey değil.
Ama düşmedi işte... en azından şu ana kadar.
Şimdi bir tepki ve ardından uzun vadeli grafikteki hedeflere...

Petrole son dönemde özel bir önem veriyorum.
Çünkü uzun vadeli grafiği gördünü ve projeksiyonumun ne kadar ötesinde yükseldiği ortada.
Burada piyasanın ilahları büyük bir burgun yaptılar...göstere...göstere...
Oluşan mini-çılgınlığın karşılığında bir şok düşüş yakındır.
Piyasa ilahlarının risk iştahı nerede kesilecek, buna bakmak açısından önemli petrol...

Hiç yorum yok:

Risk Uyarısı

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım
danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti,
aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen
bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı
sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve
tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine
dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk getiri
tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer
alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize
uygun sonuçlar doğurmayabilir.

Bu Hafta Çok Okunanlar

Edebiyat Sitesi