30 Kasım 2011 Çarşamba

Ben demedim mi, ah demedim mi?

Her türlü çılgınlığın yaşandığı bir dönemden geçiliyor.

Bir hafta önce yangın var diye bağıran yatırımcılar, bugün hisseleri kapışıyor.
Bu tımarhanede uzun yaşamak için yazacağım reçete şudur:
Finans kanallarını kapat, teknik analize odaklan, sıkı bir sistem edin...
Smartrends.com bu bağlamda nöbetçi eczane gibi çalışıyor.

Paritede 1.3205 hedefi verildiğinde Euro'ya kefen biçme yarışı vardı dünyada.
Ben ise yakında sürpriz bir hamle geleceğini yazıyordum.
Bugün muazzam bir yumruk atıldı krizin karnına ama maç daha bitmedi.
Önemli olan bu muazzam yumruğun yarattığı bu güçlü dalgayı doğru zamanda yakalamış olmak.

Önemli olan GARAN gibi bir tahta en düşükten alıp, bugün herkes alırken satmayı bilmek.
Önemli olan ISCTR gibi bir tahtada uzun vadeli grafikteki rotanın nasıl çalıştığını unutmamak.
Önemli olan iç piyasada gösterge faiz %10.40'ın altına, euro kuru 2.425'in altına inmeden
Sıcak paranın insafa gelmeyeceğini unutmamak...

VOB tarafında Kasım ayı bitiyor ve yeni sistemim canlı test sürecinde ilk 3 ayını tamamlamak üzere.
Ben sonuçların muhteşem olduğunu kendi hesabımda görmekteyim.
Ay bittiğinde performans raporumu (sitede yazılan işlemlerden ibaret olan) yayınlayacağım.
Keşke her ay Kasım gibi olsa : - )

 


Hiç yorum yok:

Risk Uyarısı

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım
danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti,
aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen
bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı
sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve
tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine
dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk getiri
tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer
alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize
uygun sonuçlar doğurmayabilir.

Bu Hafta Çok Okunanlar

Edebiyat Sitesi